Vinn gratis framkallning!

tävling

Jag tycker om att fotografera
och får göra det nästan varje dag i mitt arbete som reporter. Nu vill jag uppmärksamma dig här på bloggen, genom att presentera din bästa bild och samtidigt erbjuda dig att tävla om gratis framkallning.

Tre personer kommer att vinna 30 kopior var av sin bästa bild, gratis hemskickat. Kan användas som exempelvis dekoration, inbjudningar eller vykort.

Lägg helt enkelt upp din bästa bild (vilken som helst) på din egen blogg eller maila till [email protected]. Skriv därefter länken till din blogg i kommentarsfältet.

Mina läsare kommer att avgöra vilka tre personer som har den bästa bilden. Glöm inte att skriva din mailadress, så att jag kan kontakta dig ifall din bild blir det vinnande bidraget.

Söndagen den 3 juli är sista dagen att lämna bidrag till tävlingen!

Lycka till!

/ Henrik


Kommentarer
Postat av: julia

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



2011-06-23 @ 18:09:36
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Tack snälla för din kommentar! Blev rätt nöjd med den bilden faktiskt. Har ett par från den plåtningen som är riktigt fina. Ändå va det första gången jag fotograferade en människa mer seriöst!

2011-06-23 @ 19:36:50
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0